Söndag, sista dagen hemma på ett bra tag!

Tjoosan!!
Snart ska jag dra iväg på birsta med en skadad Jannina och en hjärtlös Vickan, det är bara jag som är normal ;)
Nämen, jag passar på att umgås med mina små älsklingar nu innan jag drar till matfors, haha det känns som om jag inte kommer träffa dom på flera år, men jag kommer ju komma hem på helgerna. kanske.
solen skiner idag också! och igår var jag ute hela dagen och jag har tillochmed hunnit bränt mig lite lätt på armarna. bra josse, bra. inte en tanke på att använda solkräm.

igårkväll var jag med vickan :) käkade lite chips och dipp medans vi såg på sex and the city - the movie.
väldans mysigt vare :)

nä nu ska jag dra, vickan kommer och hämtar mig om en stund :)
skriver sen när jag kommer hem!




ett råd: köp aldrig doftljus som har en doft av kanderade päron.
det luktar curry i hela huset! BLÄ!



Kommentarer
Postat av: My

Okej, tack för tipset om ljusen. Försöka komma ihåg. :)

2009-04-26 @ 13:51:23
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Joakim

sv: hostar du upp en hunka så :)

2009-04-26 @ 23:15:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0