Onsdagmorgon

Godmorgon! Sov hos sandra inatt men nu är jag hemma, hon skulle ju till skolan så då åkte jag hem. Fyfan vad jag är trött! var vaken till typ 1-2 nånting, kommer inte ihåg. Låg iallafall med varsit colaglas och kollade på andra avenyn som sandra hade missat tidigare på kvällen så vi såg på det inatt.
Var ut en sväng med vickan igår också. Både sandra och vickan ville få mig att köra golfen, men nejtack!
Men fick iallafall lära mig att kolla och fylla på oljan. Kanske vickan ska hjälpa mig med hela teorin och lite olika saker man måste veta om bilen? Vore ganska perfekt det faktiskt :)

Nämen vad ska jag göra idag då? ingenting. är fortfarande hemma eftersom jag inte har hittat nån praktikplats. Fick inte platsen på ögården för att dom tyckte att det va olämpligt att jag som "barn" skulle jobba med vuxna människor. Men vafan spelar det för roll?!
Vad ska jag göra nudå? Ska ringa min lärare lite senare idag och fråga om jag kan gå i skolan i två veckor och sen kanske jag får praktisera på domsaga resten av veckorna, alltså fyra veckor, och att jag får ta igen dessa två praktik veckor till hösten. Jag ska ju ändå gå ett fjärde år.
Nä nu ska jag äta min frukost och sen lägga mig framför teven en stund!
Hörs sen eller nåt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0