onsdag morgon

Godmorgon! Sämst väder idag alltså, men trots det så är det två stycken som är ute med en båt här utanför i ljungan.. Jag undrar jag om det går bra för dom att ro?

Jaja, har precis klivit upp ur sängen efter att jag har legat och dragit mig ca en halvtimme :) Johanna ringde vid halv10 och frågade om hon, seppo och hannes kunde komma förbi runt 12 nångång, självklart sa jag! så ska koka kaffe till dom åså har jag tagit fram lite bullar och en rulltårta :)
själv sitter jag och dricker te och äter chips från igårkväll :) mmm! Sweet chili chips! :D tack vickan!

Igår kom jag äntligen hem efter 3 dagars umgänge med Sandra och Jennifer. Vi har busat, kolla på tv, knäppt massa kort (jag lekte fotograf, och dom modeller), varit i birsta och bara haft allmänt trevligt :) sov där i två nätter alltså. så igår efter att vi vare på birsta så åkte jag hem, och det va skönt att vara hemma igen. var hungrig men fick inte mat förrän vid halv sju ungefär!
Sedan kom Stina, vickan och frida eftersom vi skulle ha filmkväll :) dom kom hit nångång mellan halv åtta och åtta. men vi började inte se på film förrän typ, halv tio.. vi såg på twilight, och ja jag måste erkänna, den va rätt bra faktiskt, jag hatar overkliga filmer men denna va okej.. förutom att den där jävla edward, som alla tycker är så jävla snygg, han va ju skitful! då va hans systers kille mycket snyggare! Jesper, eller tex, den där elaka som försöker döda Edwards tjej, James, MHMHMH, han va snygg som satan! :D
Tjejerna åkte hem vid 12 och jag gick och gjorde mig två mackor och ett glas oboy :D sjukt sugen! och jag spillde oboy i sängen, inte så mkt, men jag nös medans jag höll i glaset så jag röck till och så spilldes det lite..
somnade runt ett halv två nånting..

Jaja, nu får det räcka för stunden, skriver kanske sen efter att familjen Rytkönen/mykkänen har varit här :) kanske kommer upp lite bilder också :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du har ett bra påsk lov :D

2009-04-16 @ 02:26:40
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0