nöjen, väder och matlagning :)

Tänkte först visa hur jag sminkade jennie i helgen som va då hon skulle på disco med påsktema :) och hon vann för bästa utklädnad :)

Jag är bäst på att sminka asså! ;)


Idag är det riktigt pissväder! det har snöat nu på morronen, och är sjukt less på de!


Men jag piggade upp mig själv med lite mat, som blev nå kycklingröra :D

jag började med att tärna en kycklingfilé och steka den i BBQ krydda :)

därefter blandade jag i grovhackad feferoni

och även lite majs

sedan tillsatte jag lite krossade tomater

När allt värmts upp så lade jag lite av kycklingröran på ett tortillabröd och
toppade med lite turkisk yoghurt.

sådär ja! då va maten klar! namnam! det va skitgott! ska nog bjuda någon
av mina vänner på detta så får dom säga vad dom tycker. men så ni vet,
om ni inte tycker om stark mat så är detta ingenting för er!
fast man kan ju självklart hoppa över feferonin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0