måndagnatt

usch, har inte uppdaterat på nåra dagar nu och känner mig hemsk för de!

iallafall, ska ta lite kortfattat om helgen och sådär :) i fredgas va jag med vickan lite grann :) vi tvättade bilarna och grejja :D dom blev väldigt fina och rena!

I lördags var jag hos linnsan! väldigt trevligt! började med att vi käka grillat, jag, stina, rasmus, linn, erika och carro, sen kom stefan också men han hade redan ätit. :)
efter maten drog vi upp till linns pappa och blev bjuden på en sjuhelsikes god drink där, fyfan vagod den va! måste fråga om hela receptet, vet bara vissa grejjer. MM skitgod! iallafall, sen drog vi ner igen och det kom mer och mer folk hela tiden, till slut var vi en massa folk :D haha linns släktingar va väldigt rolig, speciellt kusin hennes som va på mig typ hela kvällen och sen hennes farbror som däckade i soffan och sov där tills han stack hem senare på morronen.. iallafall, stefan spydde innan vi gick och la oss, så jag fick ta hand om han litegrann tills han tillslut kom och la sig. ( delade bäddsoffa med han) somnade på 1 sekund ungefär vid 5 - halv 6 tiden och vaknar först vid 7 och hela rummet snurrar, men somnar om igen och vaknar sen  vid typ 8-9 av att linns mamma öppnade balkongdörren i rummet så jag höll på att frysa ihjäl, fast att jag hade fullt med kläder och två täcken, men inte då, det va kallt som in i helvetet kan jag lova! somnade om igen nån timme men vaknade sen och låg och drog mig till typ halv tolv. stefan hade klivit upp redan och satt i köket när jag kom ut ur rummet, tog ett glas vatten och satte mig med linns ena lillebror och kollade på tv. sen blev det film, noll tolerans, sen skjutsade lena (linns mamma) mig till klockarberget där jag drog till vickan, var där en liten stund, sen skjutsade hon hem mig.
väl hemma så åt jag min efterlängtade, hm, frukost? vid 15 tiden ungefär. haha, sen till middag vid 19 blev det kycklingrulle från alforno :D den satt fint den!

idag så har jag inte gjort så mkt, sa ifrån min praktikplats på alen och söker nu ny praktikplats och måste ha en så fort som möjligt. har ringt till massa ställen, men antingen svarar dom inte, eller så är inte chefen där eller så är det för lite att göra eller redan praktikanter där. SUCK! men imorron ska jag ringa till domsaga och prata med chefen  där om jag får vara där :) kommer då bara jobba kvällar, vissa helgkvällar också. så det lär nog bli väldigt lite festande från min sida dom kommande 6 veckorna! men sen jävlar äre student tider och festandet börjar redan direkt efter praktiken! (nästan) :)

nä nu är jag väldigt trött och har ont i huvudet. ska se om sandra har somnat eller om hon fortfarande är vaken och kanske prata lite mer med henne på msn. ska vara med henne imorn efter hennes skola :) ska prata lite och umgås bara hon och jag :)<3

puss godnatt suckers!

JO DESSI  NU HAR JAG SKRIVIT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0