Kom änglar

Hej! Är riktigt  dålig på att uppdatera här nu, menmen, nu är jag här igen!
Jaha, vad har hänt som senaste dagarna då? Nja inte så mycket, har gått i skolan och idag hade jag 2 prov, ett svenska prov och ett samhällsprov i ekonomi som jag missade när jag hade magsjuka.. och ja, vad kan jag säga om dom, det gick SKIT! har läst på om helt andra saker, satt uppe till typ halv två och pluggade inatt, sov hos vickan :) du är så goo! <3

iallafall, har börjat fundera på om jag ska gå på studentbalen, så ja, nu är jag på jakt efter en klänning, men pratade med farmor om det så hon skulle ringa en tant som brukar sy klänningar, så då behöver jag bara köpa tyg själv..
balen är på min födelsedag,  alltså den 30 maj, och jag sa till mamma att jag vill ha inträdet till balen och klänningen som födelsedagspresent, men hon blev väl inte allt för glad eftersom jag har sagt länge nu att jag inte skulle gå, men jag gick in på Nobelfesten i nian så detta blir ju ungefär som once in a lifetime för mig känns det som, tror inte att jag kommer få gå på nå andra baler i mitt liv, och tänk, studentbal, bara en gång! så ja, vad tycker ni? ska jag tjata på mamma tills jag får eller ska jag skita i det? jag tror själv att jag kommer ångra mig! men ja..



känner mig tom, splittrad och helt svart. vet inte vad jag ska göra. ska jag bara ta dagen som det kommer eller ska jag blicka framåt? jag saknar närhet, närheten som de flesta andra får känna. men jag har aldrig kännt den närheten och tryggheten på riktigt. jag vill inte leva i ett låtsas land. ungefär som alice, i ett underland. klarar inte det, snälla, lyssna på orden som jag försöker få ut ur min mun. tolka mitt kroppsspråk, se mig, hör mig, behöv mig!

Kommentarer
Postat av: bea

tjata på henne tills hon ger med sig, klart du ska gå =) :D<3

2009-04-03 @ 15:21:16
URL: http://musiikberoende.devote.se
Postat av: bea

Precis du får tjata ifrån mig! haha:D Absolut, de vore super kul,de var ju ett tag sedan;o :)

2009-04-03 @ 16:00:35
URL: http://musiikberoende.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0