Goooooodmorning sunshines!

Solen skiner men den där jävla dimman  gör så att det inte är riktigt kanonväder! hoppas den försvinner snart ;)

Idag ska jag vara med sandra och jennifer, fast jennifer vet det inte än tror ja.. men sandra skulle på dop vid 13 ungefär, så hon kommer väl hem runt 15-16, men jag ska åka till sandra vid två ungefär eftersom vi inte vet när jennifer kommer, så nån  måste ju vara hemma så det blev jag.. faster och resten av familjen är i holm så vi tre tjejer blir själv vi :D jag och sandra köpte två st bingolotter igår på finska föreningen, så vi ska spela ikväll ;) haha
förresten så vann farfar kareoketävlingen så nu har han gått vidare till semifinal :D han va as duktig! har aldrig hört han sjunga förut och jag skulle lätt kunna sitta en hel dag och höra han sjunga!
Jag blev faktiskt själv ganska sugen på att ställa upp nästa år. man måste vara minst 15 år, och man behöver inte sjunga på finska (som jag trodde) utan man får sjunga på svenska också :D hm, får se om jag ställer upp! :)

nä nu ska jag fortsätta äta frukost :) måste gå och snyta mig också, har blivit förkyld! dumma mamma har smittat mig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

det är bra med mig :)

vad har du gjort idag då ?

2009-04-12 @ 16:24:05
URL: http://liinneeja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0