Exotic sweetness, a magical time

Ja nu sitter jag här, ensam hemma, har tråkigt som fan. väntar på att det ska bli varmvatten så jag kan duscha nån gång!
ska iallafall vara med sandra idag efter hon slutat. hon slutade runt 15 tror ja, så jag lär väl ska åka dit bort nångång efter 16. tror jag ska moppen bort dit.. längesen jag körde gamla pärlan :) haha ja ni kanske tänker, snar 19 år och åker moppe? haha, men de är kul, jag åker för att det är kul och det är det enda sättet jag tar mig nånstans på. men mest för att det är roligt!
klev iallafall upp ca 10.30, ringde till domsaga om praktikplatsen igen, och denna gång fick jag prata med chefen, men hon sa att dom hade två st som va sjukskrivna så jag kan inte ha nån handledare, därför kanske jag får praktisera där om två veckor, men vad ska jag göra tills dess då? gå i skolan? ringa till ögården på alnön? äh, i värsta fall får jag ringa till opalen men där får jag egentligen inte vara eftersom det är min "hemma gård" så då får jag inte vara där.. :S  känns så jävla tärt nu. tur att jag ska vara med sandra sen så hon får lugna ner mig. ska eventuellt sova där också .. :)

nä nu ska jag höra med vickan om hon har lust att komma hit en sväng :) hjälpa mig och komma på lite förslag på ställen jag kan ringa till :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0