Den soliga lördagsmorgonen!

Det är idag de och jag startade min dag med en härlig frukost ute på balkongen! hur härligt va inte derå?!
Sitter just nu och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra idag. Gårdagens planer blev inte av så jag var bara hemma och kollade på Så ska det låta, Talang 2009 och Dude, where's my car?.
Jag tror jag skulle va med vickan idag men jag vet inte hur det blir med den saken för hon skulle kanske vara med pontus och jannina..
jag åker ju till matfors imorrnkväll och på dagen så får vi främmande eftersom vi firar pappsen imorrn. det är därför jag vill hitta på nåt idag. kanske ska fråga stina vad hon ska göra ikväll :P kanske är dags för den där guitarhero turneringen mellan henne och mig ? ;) jaja, får se vad jag hittar på.
har jävla god lust att gå ut på terassen och sola lite, men jag har inge bra musik på telefon och jag vill inte riskera och ladda ner massa musik heller pga den där jävla Ipred-lagen. har ni hört om han som fick betala 100.000 i böter för att han hade laddat ner en massa musik och filmer. damn, jag står över asså!

Oh, btw, ni är för dåliga på att kommentera! Kom igen! Säg hej iallafall!

Tänkte förresten börja med Dagens låt och Veckans sötnos och Veckans idiot. Dagens låt det vet ni ju vad det är? För er som inte vet vad jag menar med Dagens låt så är det att den låt som jag verkligen tycker passar till denna dag, den lägger jag upp här på bloggen.
Med Veckans sötnos menar jag att jag ska utse en sötnos varje vecka, varje söndag kommer jag utse en vinnare. och för att bli Veckans Sötnos så gäller det att vara trevlig, engagera sig i något eller vad som helst, bara man gjort något bra. Och Veckans Idiot är alltså raka motsatsen, man har varit otrevlig, det kan förstås vara kändisar också som kan bli Veckans Sötnos och Veckans Idiot.
Så sätt igång och var snälla nu, och om ni gör något speciellt för någon så skriv det i en kommentar så kanske just DU blir Veckans Sötnos. :)

Nu ska jag ut i finvädret!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Carolin

Vad ska jag säga för att bli veckans idiot då? ;)

2009-04-25 @ 13:13:09
URL: http://myfiction.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja så också dude were's my car. hahah så jävla rolig :DDD

2009-04-25 @ 17:47:40
URL: http://alexandrahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0