var är tvålen broder? ;)

Nämen hejsan kära vänner!

Var ju ett tag sedan jag var här inne och uppdaterade, MEN, nuså =D
I helgen var jag ut med Stina och Nathalie vilket var väldigt trevligt..
Stina och jag började hemma hos mig med att göra oss snygga och dricka lite. Därefter vid ca 22 tiden kom Stinas bror och hämtade oss, då åkte vi hem till honom och hans tjej Nathalie, där vi fortsatte drickandet..
Vid 23 ungefär så drog vi in mot stan och gick till BK, där det var rätt dött på folk, men det tog inte lång stund tills det var proppat där, dansgolvet var smockat, så man dunkade ju till både en och kanske två människor i ryggen, oops! my bad ;)
Iallafall, klockan rann iväg och efter en svängig kväll/natt där på krogen så började hemfärden vid halv 4 tiden..
Kom hem helskinnad, men helt slut, så jag gick direkt och la mig, men somnade dock inte förrän vid kl 6.. jippie sa jag, när jag vaknade halv 10 pga illamående, japp, blev bakis, wohow!? fuck också tänkte jag, jag skulle ju på KALAS!
Jaja, såna smällar man får ta ibland..
Kom till faster min, satte mig vid bordet och hon öppnade direkt käften och sa: HAHA, vad du ser pigg ut då? Va du ute igår?
Och det enda som kom ut ur mig va ett ynka litet: mhm..
Var så jävla trött, men inte när jag skulle sova på kvällen inte, nä då passa de sig att vara pigg, somnade väl runt 2 på natten, och klev upp halv 7 på morgonen..
Var så trött att jag trodde jag skulle tuppa av..
Men men, tog mig tappert upp ur sängen och iväg på skolan, där jag istället fortsatte min skönhetssömn..
Låg och sov på soffan i "uppehållsrummet" i ca 40minuter. Välförtjänt tycker jag =)
Idag så var det skola som vanligt, trött, trött, trött på allting.. om jag kunde, och om jag hade råd så skulle jag hoppat av skolan, så äre..!!
Efter skolan gick jag och mötte Sandra, vi vandrade bort till tågstationen för att få lite information om tågresan som vi ska göra ner till Borås den 24 oktober =D
Därefter åkte vi hem till Sandra och sen hem till mig, där det blev hockey och top model, och Isa det smarta jäveln avslöjade idag vem som kommer vinna alltihopa, bara för att hon hade laddat ner programmen och kollat. Faan åå! Då var denna säsong förstörd också!
Efter hockeyn så packade jag mina stuffs, och hängde med Sandra hem,där jag sitter just nu..
Ska sova här inatt.. Och ska åka till skolan alldeles för tidigt, men vad gör man inte för sin kära kusin =)
Hon börjar halv 9 medan jag själv börjar 10..
Nä, nu ska jag ta en dusch och sen lär vi väl ska sova eller nåt =)
Hörs och ses va? =D

PUSS & godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0