hurra,hurra!

Var hos kusinen min och firade henne idag =) hela 16 år fyllde sandra i onsdags!
sandra, jag och andra kusin min, johanna, sjukade oss en massa med kamerorna, och som alltid hade vi skitkul, men dom blev lite sur när jag pratade om flytten till luleå om nått år, dom kommer sakna mig alldeles för mycket, men sandra skulle ta körkort så att dom kan hälsa på mig eller nåt? fast när jag kommer ringa dom så kommer dom trycka bort mig, snällt? haha! yeahright, ni kommer komma upp varje helg för ni älskar mig alldeles för mycket för att vara så långt bort från mig =)!

kom precis ut från duschen och sitter här inlindad i min morgonrock i frotté(stavning?)!
funderar på vad jag ska hitta på imorn, samtidigt som jag lyssnar på Mauro Scocco som sjunger "En sång till alla dom".
är nog en av mina favoritlåtar, och det är nog för att jag känner igen mig lite grann i den . . .
men åter till tankarna om vad morgondagen har att bjuda på; ska kanske åka till Johanna i Granlo, får se hur det blir, eller så kanske jag följer med resten av familjen till moster m.fam uppe i Liden, så kanske man har en liten chans att få träffa stumpilumpan Tindra, om dom är hemma vill säga..
fast om jag inte åker till johanna eller till Liden så blir jag nog hemma och tar en stund till att städa Audin, den ser ju fan förjävlig ut.. längtar tills jag har körkortet så jag kan få fixa och styla bilen som jag vill, och pappsen har lovat att bygga en baslåda till mig(a), vilket jag uppskattar till 10000%, man vill ju att musiken ska låta perfekt, = mycket bas!
men innan jag kan få körkortet i min hand så måste jag ju ut och köra bilen med manuell växellåda, jag va ju smart att börja med automat, så nu vill jag ha det också, men men, lär ju fan ta ett år innan jag har börjat köra ordentligt.. känns jobbigt! well, that's life!

Johanna sms:a just och ville att jag skulle komma till henne nu.. nu?! har ju inte ens nåra kläder på mig ju! är ju fan nyduschad, hm, aja, måste fråga pappsen om skjutss..

jag skriver när jag kan, Ciao!

Nu vickan har du fått lite mer att läsa! :D PUSS!


johanna, sandra, jag! love you bitches! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0