do the walk of life!

TJA!

Nu precis när jag sitter här och lyssnar på guld så tänkte jag: hoppas Dire Straits - Walk of life, spelas snart..
Och vad händer, jo den spelas just nu! NANANANANANNANANANA (8)
älskar den låten =D

Nu var det några dagar sen jag skrev igen, men se, här är jag, helskinnad och pigg! ja faktiskt så är jag rätt pigg, sov ut imorse och klev upp ca halv elva.. gjorde mig ett par mackor och ett glas juice, satte mig vid bordet och läste dagens tidning.. ja de är ungefär så mina helgmornar brukar se ut! =)
Vid tre ungefär åkte jag och the family till Sandra m. familj.
Jag skulle egentligen vara där med Sandra nåra timmar, men det blev så sent, eller ja sent och sent, klockan blev runt halv sex och skulle vi då sett film och så, och sen skulle jag gå hem så ja, blir rätt mörkt och kallt så fort nu såhär på hösten.. så jag åkte hem med tha family..
direkt när jag kom hem så började jag städa och dona, är inte klar än heller, men vi åt just middag, min favoriträtt, tomat&räkgryta med bröd.. så jävla cpgott!! tjockade faktiskt imig två portioner, bara för att det va gott ;)

nu spelar dom: IF YOU WANT MY BODY, AND YOU THINK IM SEXY, COME ON SUGAR LET ME KNOW!


nä nu ska jag fortsätta städa lite, sen kolla på Sing-a-long och ExtraExtra..
Imorn kanske vi tar en tripp upp till Holmborna, Seppo, Johanna och Hannes =) <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Vickan!

HAhaha det är ju våran låt det :D

2008-09-20 @ 21:07:13
URL: http://underthegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0