aivan kuten tavallisesti

Kom på en ganska rolig sak alldeles nyss, eller ja, för er är det väl inte så kul, men för mig, för jag ska börja skriva rubriker på Finska, då kan jag skriva utan att alla förstår =P och vill ni veta vad det betyder så får ni fråga!

Iallafall. Nu är det måndag, ännu en gång, och en ny skolvecka har börjat..
Skrev ju igår att jag skulle gå på stan/birsta med Sandra, men träffade henne och Mickis i stan, och då bestämde vi att vi ska gå när vi har fått pengar istället.. och ingen av oss orkade gå idag.. jag har haft ont i huvudet hela dagen idag, så jag tog en alvedon för nån timme sen.. ska nog duscha och sedan sova tror jag.
Skrev ju också igår att jag skulle möblera om mitt rum, och att Vickan skulle komma hit och hjälpa mig, men det vart lite ändringar i den planen.. Jag har precis möblerat klart, så sorry Vickan, du fick inte vara med... Jag började med att rensa bort lite ur lådorna som jag har.. och när jag väl är igång så kan jag göra dom mest drastiska ting som man kan tänka sig..
Jag blev iallafall nöjd med resultatet och lär nog ha så här ett tag =I tror jag! Haha, jag ska inte lova nåt..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, därefter läsa lite teori, och sen sova..
jag uppdaterar imorn också, aivan kuten tavallisesti!

PUSS & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vickan!

Haha ingen fara. var inte så sugen på att släpa möbler ändå! HAha kommentarsraggare! ;D

2008-09-02 @ 18:37:14
URL: http://underthegun.blogg.se/
Postat av: Vickan!

Vad är det för fel Josse? Skriv något för fan!

2008-09-08 @ 23:55:44
URL: http://underthegun.blogg.se/
Postat av: Vickan!

Spelar ingen roll om du så skulle skriva rubriken på mandarin! Du skriver ju inget ändå! HAHAHAHAHAHA Din sjuk jävel ;D

2008-09-09 @ 22:36:16
URL: http://underthegun.blogg.se/
Postat av: Mumsan

Du är lika dålig som jag på att uppdatera...

2008-09-10 @ 22:35:10
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0