you're you, and im glad

hallo alla vintergalna och icke vintergalna.
ni som gillar snö borde ju vara extremt överlyckliga nu, medan vi som inte gillar snö nästa bälar sönder.
nämen, kul då? hatar snö, hatar vinter, hatar kyla! ta mig till thai!

Igår och idag jobbade jag litegrann, både på dagis och på fritids, så nu kommer man få lite stålar in på kontot, efterlängtat! =)
har dragit på mig en rejäl förkylning med både hosta, halsont, snor som rinner och feber..
så jag fick inte ens gå på hockeyn imorn! timrå möter modo, kommer gå jävligt bra känner jag på mig!
igår slog vi skellefteå med 4-3.
skellefteå ledde först matchen med 2-0 men vi vände och vann istället  ;) härligt!
bestämde just med mig 12åriga kusin att vi ska gå på stan någondag här framöver =) trevligt trevligt !

kom på en lite rolig grejj nu..
alla mina rubriker kommer handla om en speciell person, och den som tror att den vet vem det handlar om måste skriva en kommentar, så avslöjar jag det någon gång framöver! :D

nu är det roomservice! CIAO

Kommentarer
Postat av: sandra

Äre en kille, vid namn Robin? :)

2008-11-02 @ 12:21:47
Postat av: Josse

Nepp sandra, där hade du fel! :D

2008-11-03 @ 11:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0