we can go on together

tja! dags för ännu en uppdatering från mig kände jag =)
Helgen var rätt lugn, började i fredags med ett krogbesök, men blev inte där så länge, tog 1.15 bussen hem med stina, och under resan hem så kom jag på att jag har empans mobil, pass och snus, så jag ringde vickan och sa de, och empan blev hysterisk eftersom hon skulle till norge med 5.10 tåget nästa morgon.. jahapp, kom hem, somnade runt halv3, klev upp kvart över 4 och fick skjutss av pappa in till tågstation för att lämna empans grejjer, sen skjutssade han hem mig igen, och sen åkte han in mot stan igen och skulle jobba. ojoj vad trött jag var.. sov till, ja runt 12-13 kanske.. kommer inte ihåg, då klev jag upp iaf.
lördag skulle jag egentligen ut, men har man inga pengar så har man inte.. och dessutom fick jag inte heller för morsan eftersom jag ska ut nästa helg, och nästnästa. ja så lördagskvällen tillbringades framför teven..söndag, klev jag upp tidigt och tvättade pappas bil :D sen städade jag på rummet, eller ja iallfall började, är inte klar än. så städning väntar idag!
Ska ut en sväng till sörberget idag också, ska till nåt ställe där dom hyr ut maskeradkläder =) ska ju på halloweenfest till helgen! nån som har nåt förslag på vad jag kan vara? förutom häxa, det är för traditionellt, jag vill vara ngt annorlunda. :D

Jaja, nu ska jag fixa lite frukost och sen börja tvätta (lite?) kläder! Fick ihop till två fulla tvätt tunnor igår! :P

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0