vilken härlig dag!

Tjollahopp!

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen, men jag klarar inte av att skriva varje dag, det går bara inte. Så ni får stå ut med ett blogginlägg lite då och då.
Skönt att vara hemma idag iallafall, men har en jävlig huvudvärk, men ska vara en stund med vickan sen iallafall =) får se vad vi hittar på för bus =)

Igår spelade Timrå mot Brynäs, och vann med 3-1! Wohooo :D

Nu sitter jag här och lyssnar på radio guld med Per-Åge Karlsson, som låter som Lars Lejionborg. ;P tycker jag iallfall!
ska snart göra i ordning lite frukost, sen kanske jag tar tag i tvätten uppe på rummet, har en ca 30cm bred gång från dörren till sängen, resten av rummet är täckt av prylar och kläder! så skulle behöva städa där!
Nu blev jag plötsligt riktigt röksugen, men har inga cigg, och jag ska vara stark och låta bli!
Fast Vickan kanske är bussig och bjuder på en sen (a) ... =)<3
Jaja, nu måste jag ha maat!

CIAO!

LITA INTE PÅ FEL PERSONER, DU KAN BLI JÄVLIGT LURAD!!  I DID THAT MISTAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0