du är allt jag behöver!

När allt känns som en stor svart vägg, som kommer emot mig, som vill träffa mig, och slå ihjäl mig, så finns du där.
När det är tungt och kallt, och jag söker värme och trygghet, så finns du där.
När allt går i motgång, inget går som man vill, så finns du där.
När jag bara vill vara med någon, prata med någon, så finns du där.
Det är det viktigaste för mig, att du finns hos mig, överallt, du har en plats i min själ.
Jag längtar alltid till nästa dag då jag får vara med dig igen, för det finns ingen annan som du.
Du har en personlighet som skiljer sig från andras, du är speciell, du är mycket bättre.
Victoria Ericsson, skulle jag någonsin förlora dig så vet jag inte vad som skulle hända, troligen inte mycket eftersom jag inte skulle klara av att vara utan dig.
Jag brukar ställa mig frågan; varför jag började känna dig så sent i livet, men brukar försöka att tänka att; vilken tur att jag har lärt känna dig, istället!
Och den tanken får mig att känna mig alldeles varm inombords, och att jag verkligen betyder något för någon.
Jag vill alltid finnas vid din sida. Du finns alltid hos mig, i mitt hjärta och i min själ! <3
Älskar dig min vän, Anna Victoria Ericsson! <3

Helgen har varit lugn, inte gjort något särskilt..
Var bara till liden ett par timmar idag hos Tindra som fyller ett år imorron, så vi firade henne idag..
När jag kom hem blev allt värre. Fick ett samtal från min kusin Sandra som berättade att min farmors bror, Ville, har gått bort. Usch, bara tanken på honom får mig att bryta samman. Sommaren 2003 var den lyckligaste och värsta sommaren i mitt liv, jag fick äntligen träffa honom, för första och tyvärr sista gången. Saknar honom oerhört mycket, hans skratt, och hans glada skämt och hans danser som alltid fick en att skratta!
Inte nog med det så är Kristian helt förstörd, hans kompis skadades så allvarligt igår så att han inte har vaknat än. Jag känner inte hans kompis, men hatar att se mina vänner så ledsen..
Iallfall, så har Sandra, Alex och jag kommit överens att avvakta med Boråsresan som vi skulle göra om 3 veckor.. Pga att alla vi i släkten behöver varandra just nu.

Självklart så har jag pratat med Vickan om det här, och hon är så jävla söt och rar ungjäveln! Hon berättade också att hon har en present till mig :P undra vad det kan vara ? :)

Idag när vi var och handlade på Ica Maxi så tecknade jag ett abonnemang inom telia, så jag ska få en gratis telefon.. En Sony Ericsson C920, får den om ca tre veckor =) LÄNGTAR =D

Jaja, nu ska jag ta och duscha och sedan sova eller ngt =)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Vickan!

Du är underbar gumman! Tack för att du finns!

2008-10-05 @ 23:07:59
URL: http://underthegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0