all your problems are back to stay

Hej!
Det är tidigt på torsdag morgon och jag mår asdåligt, dels mår jag illa, har gjort under hela natten, jag är trött eftersom jag har sovit ca 3 timmar max, och dels för att det är världens tråkigaste väder ute.
Jag vaknade som vanligt sent och klev upp för ca 15 minuter sen, måste ha hjälp på morgonen för att klara av att kliva upp.. Men ska nog ta mig in till skolan senare, börjar egentligen 8.25, men jag åker nog in till efter lunch..
Som sagt tdigare i min blogg så är jag extremt skolless, och det har nu fått sina konsekvenser, det är inte det att jag skiter i att gå till skolan, utan jag orkar bara inte engagera mig i de ämnen som är viktigast tex. som

- Samhällskunskap, vad fan är det vi gör där? Massa skit om demokrati och grejjer! Usch, jävla skitkurs! Jävla skitlärare!
- Svenska B, det har aldrig varit min grej, svenska alltså, att läsa massa böcker, skriva krönikor och shit, dra åt helv*te!
- Människor i behov av stöd, ja där behöver jag nämna lärarens namn Birgitta Fransson, så fattar alla som har henne.
- Pedagogiskt ledarskap, jag har fortfarande inte fattat vad kursen har för mål och jag vet inte ens vad vi jobbar med där.

Men, jag måste ju gå i skolan och klara av dessa ämnen (även om det är tufft) för att kunna komma in på universitetet.

En till sak jag less på nu är mitt bankomatkort, eller ja min plånbok över huvudtaget, helt tomt! :O fast ska det verkligen vara kortet och plånboken jag ska vara less på? Nej såklart inte, det är ju jag som har spenderat alla pengar på INGENTING! Resan som skulle bli av till Borås sket sig eftersom jag inte får låna pengar av mamma..

Jaja, tror jag måste gå och vila lite, mitt huvud kommer annars explodera, det bultar som fan.
Godnatt/Godmorgon? ? ? ? ? :S

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0