you know i can't smile without you

Hej! Har försökt uppdatera här nu varje dag, men bloggen har bara hållt på och dampa!
Denna vecka har gått rätt snabbt, måndagen var iförsig lång som vanligt, gick till kvart i fem i skolan, kom hem och käka bara sen slocknade jag direkt..
tisdagen bestod av skola, och efter skoldagen så drog jag och johanna edström till sundsvalls teater, där det var audition för körslaget, som för andra året i rad söker körer runt om i sverige och sedan visas som ett tävlingsprogram på tv4.. var där i ca 6 timmar innan jag fick gå in och sjunga, men gick inge bra.. LaGayla Fraiser var väl inge nöjd med hur jag sjöng.. tyvärr.
onsdags hade vi nationella i svenska B, jag var en av dom som va klar först, och blev rätt nöjd med mitt "inlägg" som jag skulle skriva, om jag gjorde som man ska vill säga, men de får jag väl se när vi  får tillbaka proven..
igår torsdag var vi ute i alnön och testade på bågskytte, fick träffa Anki Nilsson från landslaget i bågskytte för handikappade.. hon själv sitter i rullstol, men är grymt bra på att skjuta..
kan säga så här: det va inte sista gången jag testade bågskytte iallafall!
det va askul, fast jag känner idag att det gör lite ont i vänster arm..
jobbade efter skolan igår också, kulkul :)
tomas hade samma gamla usla humor, och sen var det en praktikant där också, fredric, en trevlig prick =)
barnen var som vanligt underbara, som jag har tyckt sen jag gjorde min första praktikdag där förra vintern!
Idag har jag varit hemma eftersom bussarna var inställda på morgonen, sen vid 11 ungefär satte dom igång att köra igen, men då skulle jag bara  ha natur och sen skulle jag sluta.. så de va lite onödigt att åka in för en timme liksom..
om en stund ska jag åka till farmor och farfar för att hjälpa dom att packa alla sina saker, dom ska ju nämligen flytta ifrån nacksta nu.. tillbaka till bredsand! bra, då kan jag hälsa på dom ganska ofta, farmor sa de att när dom har flyttat tillbaka till bredsand så måste jag komma och hälsa på dom mycket oftare, och jag förstår varför, för jag är typ aldrig hos dom. bara vid kalas och jul typ... ganska sällan, men nu ska de bli ändring på de!
så jag och mamma blir snart hämtade av faster och kusin min =)
nu ska jag fixa tvätten innan vi sticker!

skriver kanske ikväll!

CIAO!

Rammstein - Du hast      .....  En låt värd att lyssna på! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0