Markus, handboll? Haha!

En liten rolig konversation med vickan, hennes lillebror markus och mig. Detta bevisar hur dum jag kan vara. ärligt.


Jag: Spelar du handboll också Markus? (han hade en handbollströja på sig)
Markus: Nej
Vickan: Ne det är en tröja han fick av Janne som blev över
Jag: Jaha, va smart då kan du ju lura folk att du spelar handboll ;) eller hur?!
Markus: Haha aa precis som jag gjorde med dig nu! Hahaha
Jag: Öhhhh? (efter ca 5 sekunder): aaa?

HAHA, VISAR HUR BLOND JAG EGENTLIGEN ÄR! EFTER TYP FEM MINUTER FATTADE JAG ATT JAG HADE BLIVIT LURAD SJÄLV! :$

På tal om de, så ska jag bli blondin igen! :D:D:D:D

Vickans video som hon gjorde till mig!
Älskar dig oerhört mycket vännen!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0