Tisdag

Hej! Föregående inlägg var ett utkast som jag hade, var bara tvungen att uppdatera det.
Ja, nu är det ännu en ny skolvecka, och jag längtar redan efter helg. Skolan är så extremt jobbig nu. Man orkar verkligen inte kliva upp ur sängen och åka till skolan.
Men man måste ju!
Idag var rätt skön dag, slutade runt kvart i ett för att kunna gå och kolla på dans som alla treor på västermalm ska göra, men eftersom vi ska ta studenten på hedbergska så är vi inte med på västermalms tävlingar :P
Efter att vi kollat på dansen gick vi in till stan och jag gick på hemköp och köpte mig lite naturgodis, lite japanmix och en julmust :D har fått dille på julmusten nu, så otroligt gott!
satt med erik på bussen hem och snackade lite strunt :D alltid lika trevligt att prata med grabben =)
kom hem och la mig i sängen uppe på rummet direkt, framför teven, och somnade, tills för bara en liten stund sen, då jag vaknade av att det smällde i dörren, och de va mamma som kom hem.
Och nu har jag nyss plockat ur diskmaskin och sen satte jag mig här..
Ikväll blir det nog lite plugg tror jag, skulle behövas!
Nu ska jag sitta och drömma om lägenheter!

CIAO! <3



Skön låt; Nomy - Att tysta en varg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0