simply the best

godmorron mina vänner!

blev hemma idag, anledningen är väl rätt fjantig men de är så att idag på skolan skulle vi bara leka olika lekar med 1orna och 2orna, och sen skulle vi äta tacos, som man va tvungen att köpa biljett för, senast förra fredagen, men jag har inte köp nån, och jag vill fan inte leka! är trött på de nu efter 2 års tid!
jag vaknade imorse och tänkte faktiskt gå,  gjorde mig iordning och kom sen på att jag stannar hemma istället för att åka in på skolan och leka, och sen åka hem. nejnej, då får det bli en lovdag extra.
hittills har jag bara suttit där vid datorn och pratat med lilla plutten Helsing.
vi har snackat om att vi ska bli mångmiljonärer och flytta till Tokyo!

har också suttit och kollat på lite lägenheter, gud vad jag längtar tills jag får flytta hemifrån, och då ska jag skaffa en katt!
grymt sugen på en liten lurvig varelse som hoppar upp i knäet på en på kvällarna när man ligger i soffan och kollar på teve :D ojoj vilka fantasier! fick mig att tänka på Åke, min farbror&johannas katt, dom vill ju inte ha kvar den, då kanske jag kan sno han :D

nae, nu ska jag ta och fixa tvätten, ge nellie mat, städa på rummet och småpyssla lite:D

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0