A-ha

Hej!
Sitter nu här själv på skolan och väntar på att mina vänner ska komma tillbaka efter lunchen, själv struntar jag i maten idag eftersom det är så äcklig mat.
 
Iallafall så har jag lekt flyttgubbe hela helgen, har flyttat åt farmor och farfar, från nacksta till bredsand.
så nu blir det iallafall fler besök dit eftersom dom hamnar närmare.
Har känningar i både ben och armar från helgens bärande, och ryggen är sliten som fan.. se så man har klantat till det igen. Blir nog att få lite massage av mamma ikväll, insmord med liniment, härligt!

Efter skolan idag blir det rena rama raketen hem och sen iväg igen, ska nämligen göra ett studiebesök på Skönsmogården med vickan och stina.

Nu ska jag leka datanörd som alla andra, checka in bilddagboken. http://jspn.bilddagboken.se

CIAO

Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg du har :)

2008-11-19 @ 18:09:08
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: josse

tacktack

2008-11-20 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0