you know me so well, so what am I feeling?

Hej!
Nu har jag precis suttit och gjort om Johannas blogg =) rätt nöjd faktiskt, kolla själv, http://mumsans.blogg.se
Har ju inget annat för mig idag så tänkte att jag kunde fixa hennes blogg =)
Vaknade runt halv 10 imorse och låg och kollade på teve en bra stund, sen käkade jag frukost och sen åter till teven, fram till för någon timme sen då jag satte mig här.
Blev väldigt sugen på att dra ut på en promenad, men har ingen att gå med och det är inte så kul att gå själv.

Läste på tv4's hemsida att Markus Fagervall vann Stjärnor på is med sin partner Johanna.
Själv har jag inte sett ett enda avsnitt av programmet, men har läst i tidningar och sett på reklamen att Markus var riktigt duktig, så man håller ju på sin "gamla kärlek" om man kan kalla det så? haha, var ju helt besatt av honom när han var med i Idol. Men man hör ju så lite av vinnarna på Idol så jag har inte följt hans utveckling. Tyvärr.

Nej nu ska jag ringa mamma&pappa och fråga om dom kan köpa hem från pizzerian, blev as sugen på kycklingrulle! =D

Ha en trevlig Andra Advent!

kisses&hugs

Kommentarer
Postat av: sandra

de står ju på johanna blogg att de är hennes kärlek/kärlekar då borde ju seppo också vara med där ;o de var de enda som var ett minus, annars var det rätt bra

2008-12-08 @ 11:50:43
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0