måndag

Heej!
Jag har lovat mig själv att nu ska jag försöka blogga varje dag, så nu satte jag mig här efter att precis har kommit hem från skolan.
Har långa dagar på Måndagar, då vi slutar 16.45, men brukar få gå vid 16.00, så vi ska inte klaga :P
Idag på skolan har det varit rätt bra faktiskt, har spelat kort med tjejorna och haft bra lektioner, på "funken" så fyllde vi bara i nåt papper om nån film som vi såg förra veckan, sen på ped.ledden så fick vi en uppgift om att leda en egen lektion, och på tio minuter ska man redovisa eller föreläsa om ngt, så jag valde att föreläsa lite om koncentrations lägret i Auschwitz..
det blir nog bra tror jag.
På "MIBAS" så kollade vi på en film som heter Rainman, hann inte se klart hela filmen, men jag har sett den förut och den är riktigt bra!

Ikväll ska jag baka lussebullar! Själv för första gången i mitt liv, om inte vickan kommer då, det beror på om hon få låna hennes mammas biiil. För hennes lilla goffe är ju på verkstad! :(

Nu ska jag laga middag, till mig själv, eftersom resten av familjen ska äta äckelblodpudding! och jag HATAR DET!
till lunch åt jag en liten baguette eftersom det va korvstroganoff som jag nästan kräks av, och trodde nu när jag kom hem att jag skulle få nåt riktigt mumsigt, nej nej, då blire BLODPUDDING! :O

Ciaaaooo

kisses&hugs                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0