lovely weekend!

Hej!
Har varit kass på att uppdatera nu under helgen som gått, men kan skriva om den nu.
I fredagskväll så blev det hemmakväll framför idol då det var final mellan Alice och Kevin, och som väntat så vann Kevin.brabra
På lördagen så var jag hemma HELA dagen, var ute på kvällen med syrran och knäppte lite kort i snön och så =)
Söndagen började segt men blev mycket bättre när jag pratade med sandra och vi bestämde att jag skulle komma till henne, och sen skulle vi till Skönsmons kyrka för att kolla på farmor och farfar sjunga julsånger.
Så jag tog 14.10 bussen till henne, och  halt som fan vare där jag kom gåendes med mina klackisar. huuua!
Men jag kom fram till sandra iallafall, oskadd.
Vi var uppe på hennes rum och tog det lugnt bara, och vid kvart i fyra så åt vi mat, pommfritt och köttbullar med bearnaisesås! =D mums!
vid halv fem ungefär gick vi upp igen och började fixa håret och sminka oss och grejjer, vi skulle ju vara i kyrkan kvart i sex. vi hann även göra simon (kusin) lite snygg också! HAHA.
när klockan var halv sex så var vi klar och vi stack iväg med Micke (sandras pappa) som skjutssade oss.
Satt enda till typ åtta i kyrkan, sen fick vi gå, och då var det kaffe&kaka inne i församlingsgården. Så jag och sandra, gick in dit, tog en kopp kaffe, sen gick vi ut igen för att knäppa lite kort. Och jag kan säga att de blev ju en hel del kort.
Sandra la sig i snön, jag hoppade så jag ser ut som, ja jag vet inte vad, sandra lekte modell, jag höll på att ramla vid ett träd.
Ja ni förstår säkert att vi hade kul! några bilder kommer läggas upp på bilddagboken inom kort. Ett kort kommer i slutet av inlägget. iallafall, efter nån timme så kommer alex nerspringandes från sig, i samma veva som farmor och farfar kommer ut från församlingsgården, och vi åker därefter hem.
När jag kom hem så satte jag mig en stund vid datorn, sen åt jag lite smörgåstårta som mamma hade gjort och sen kollade mamma och jag på tv, sedan blev jag trött och gick och la mig, men inte fan kunde jag sova elle! kl 2 inatt låg jag fortfarande vaken. hade sån jävla magknip så jag trodde jag skulle dö. drack vatten men de hjälpte inte.
vaknade halv 7 imorse, dötrött, har ont i huvet, och har lite magknip nu.
ska försöka äta någonting, och sen ska jag och vickan åka iväg och göra ett ärende.
Nu ska jag inte sitta här mer :)

kisses&hugs

sminkad och klar för att åka till kyrkan.
en av bilderna på mig och sandra. <3

Kommentarer
Postat av: bea

fina ni är girlsss, snygg sminkning :D

2008-12-16 @ 15:38:41
Postat av: josse

svar till bea: tacktack :D

2008-12-16 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0