keschoklad heter det!

Ohyes! Nu har jag gjort det igen! Jag har bakat hela 47 st saffransbullar! för första gången i mitt liv har jag nu gjort bullar själv  ;)  Har även bakat julkola!
Är hemma själv med syrran hela kvällen, och jag har precis avslutat storbaket och har tvättat en massa under tiden och snart ska ja börja laga middag till syrran och mig, ska även göra cornflakesgodis sen också, så det blir mycket på julbordet! =D jag älskar att baka!

             

Hade även julskyltning på skolan idag, och vi som ville göra det lite extra roligt och speciellt, bestämde oss för att, Jennie ( en tjej i klassen) skulle ta med sin lilla shettis Petter.
Sagt och gjort så vandrade vi från Tonhallen till Hedbergska med lilla Petter.
Självklart var det många som kollade efter oss och många kom fram och hälsade på han, se så fin och julig han är!

             

Nu ska jag ta och laga mat, vad det blir får ni se sen =)

kisses&hugs

Kommentarer
Postat av: Zandra

fan vad gotta :D



är det cornflakes med chocklad över? :O

2008-12-11 @ 18:32:48
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/
Postat av: josse

yes, helt rätt zandroo :D

2008-12-11 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0