johan backlund, TJALALALA, johan backlund, TJALALALALALA!

ja han var riktigt bra i dagens match mot södertälje, men tyvärr så räckte det inte, FÖR SPELARNA MÅSTE JU OCKSÅ VARA VAKEN!?!?!?!?!?!?!

Jaja,
dagen som har gått jag har tillbringat på skolan.. har varit skitslö och har haft ont i huvudet, men har väl varit ganska okej ändå.. åt en macka idag till lunch, de vare enda, så när jag kom hem åt jag middag, riktigt god faktiskt, pommfritt med asgod kryddad korv! =D namminamminamm!


Har förresten börjat prata med Johan igen, mitt ex, som vissa av er kanske vet vem det är, iallafall så ska vi träffas till helgen och vi ska försöka få det att funka igen, och hoppas verkligen att det blir bra för jag känner verkligen nu att detta är det jag vill.



Jaja, nu ska jag inte sitta och tråka ut er med mitt tomsnack, nu ska jag fortsätta "bråka" med stefan om dagens hockey match, och även prata med Johan lite =)

Godnatt loooooosers!

BTW!, VICKAN FÅR TILLBAKA SIN GOLF IKVÄLL! LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: mumsan

Tja!

Nu kanske du får höra taskiga ord av din ingifta faster! Men för i helvete, varför slösa tid och energi på en sån loser?! Han är ju såååå omogen... Jag ska gratta dig den dagen man ser att det håller längre än ett par veckor... Hoppas du inte blir ledsen, men jag tänker bara på att du inte ska bli sårad av en tölp!

2008-12-10 @ 09:08:49
Postat av: sandra

Helt ärligt, jag ska inte säga att jag inte håller med johanna, jag gör nog det till en viss del. MEN jag tycker att du ska träffa han i helgen, det är inget som stoppar er ifrån att vara vänner, och han KANSKE kan få en andra chans, för ibland är man värd det.

2008-12-10 @ 13:14:57
URL: http://sandraliiten.bloggagratis.se
Postat av: josse

Svar till er båda: Vi har inte bestämt att vi ska bli tillsammans, utan vi ska umgås mycket innan vi EVENTUELLT blir ett par. Vi ska se om vi förändrats.

Så ligger det till!

2008-12-11 @ 13:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0