I got a plan to get us out of here

Hejhopp!

Har inte varit så aktiv med bloggen nu på några dagar men jag sitter sällan vid datorn nu för tiden eftersom jag inte har någon egen..
och ska jag vara ärlig så orkar jag inte dra igenom allt som jag har gjort sedan julafton men lite kort kan jag berätta att jag firade juldagen med släkten på pappas sida, jag har hunnit med att springa på mellandagsrean, jag har varit på Hannes dop i söndags, varit sjuk sedan julafton och är inte riktigt frisk än, varit med Lina och idag va jag med Vickan på birsta och kollade runt lite :)

Nyår kommer jag fira i Holm med delar av släkten eftersom det inte vart som jag hade planerat från början..
Nu har jag nästan precis kommit hem och jag är astrött, men jag måste städa på rummet om jag ska åka iväg imorron.. så ja, det blir väl till att börja med de nudå.

Ciao!

Tracy Chapman - Fast car  <33

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag älskar den dära låten! :)

2008-12-30 @ 20:10:21
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0