How could you be so heartless?

Hej!
Sitter nu här, illamående och jävlig, ska väl snart dra in till skolan uschusch!
Ja alltså, nu har jag inte skrivit på en hel vecka, och jag ska dra kortfattat om vad som har hänt.
Torsdag; vanlig dag på skolan, sen hockey kväll med sandra och mickis, timrå vann :D
Fredag; började med skola, därefter birsta med tjejorna, sedan hem och fixa, stina och vickan kom till mig och vi hade lite förfest sådär, sen drog vi in till stan och resten av kvällen spenderades på Lyset och Harbit.
Lördag; var bara hemma, seg hela dagen. timrå spelade och förlorade mot brynäs med 1-2.
Söndag; klev upp tidigt och åkte in till stan 11.10 för att stå en hel dag på julskyltningen och jobba med stefan. kom sedan hem och somnade.
Måndag; vanlig lång skoldag, inget annat hände.
Tisdag; vanlig skoldag då också, inget särskilt hände.
Onsdag; det är idag, och jag uppdaterar ikväll vad som har hänt under dagen...

Got to go!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0