HEJ tomtegubbar slå i glasen och köp nya på ICA!

Igår var en riktigt trevlig dag, på morronen fick jag bland annat 1500 kr i bidrag till en stationär dator, sex and the city The movie, underkläder, marilyn monroe glas, marilyn monroe muggar, och massa andra småsaker, och på kvällen när släkten på mammas sida var här så fick jag godis, pengar, smoothieblender, handdukar och en marilyn monroe tavla :)
jag åt en massa julmat som jag så länge längtat efter! och ris a la maltan var helt gudomlig! :D MUMS!
idag firar vi jul med släkten på pappas sida, igår var vi 10 st i huset, och det tyckte jag va rätt mycket, idag blir vi 20 st, och jag vettefan hur jag ska orka det, jag är ju sjuk på självaste julen.. är alldeles tung i huvudet och tror nästan att jag har feber.. äh, jag ska nog klara en dag till!
imorron åker mamma och pappa på hockey i skellefteå så jag och syrran är ensam hemma från 7 på morronen fram till midnatt :P så är det någon som vill komma på lite julmat så äre bara och komma! :D eller ja, inte bara för att äta mat, för att vara med mig också :D kanske se på hockey :) hör av er isf! =D

ne nu får vi snart främmande, måste kila! slänger in lite bilder imorron på vad jag har fått :) PUSS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0