happy new year!

Hej gott folk! om ca en halvtimme drar jag upp till holm för att som sagt fira nyår där! Då kommer ängeln Vickan för att skjutsa upp mig dit..
Kände mig rätt tvungen att skriva ett litet inlägg medans jag är hemma, eftersom jag blir borta några dagar nu..
Ska ut på en massa äventyr, vi ska åka lite skoter, så nu är min väska fullpackad med grejjer.. ! :D

Men till er som jag inte har nåt telefonnummer till så säger jag redan nu GOTT NYTT ÅR!!
Ni som känner mig kommer nog få ett sms vid midnatt :)<3

nu ska jag bara borsta håret och borsta tänderna så ska jag dra sen  :)

Bilder och summering av nyårsfirandet kommer när jag är på hemmaplan igen.. Men vem vet, får jag låna seppo&johannas dator så kanske det kommer nån uppdatering ikväll/i natt! :)

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0