Du riecht so gut

Godmorron! verkligen GOD morgon =)
Känner att jag är på bra humör idag, har fått sovit bra och länge, och är lycklig. =)
Idag ska jag och mina kära klasskamrater baka i massor, till julskyltningen imorgon på hedbergska!

Just nu sitter jag och äter en mumsig frukost som består av limpa med skinkost och blåbär/björnbärs te =)
väldigt mumsigt!
Och medans jag sitter och äter gott så lyssnar jag på nåt ännu godare, Rammstein! Helt underbart!

Om en halv timme kommer vickan och hämtar mig med golfen sin som hon fick tillbaka igårkväll efter ca 3 veckor då den har vart på lagning!

Hon ringde mig halvtolv ungefär och sa: haha josse hör du? (åså skulle jag lyssna efter nåt ljud).
jag sa: nae jag hör inget!
vickan sa: NEJ JAG VET, GOLFEN ÄR INGEN RÄÄÄÄGERBIL LÄNGRE!! HAHHAA
(alltså, den låter inte längre, och ni som inte vet hur den lät förut, ja ni vill inte veta, den lät förjävla illa iallafall! =D )

Jaja,
nu äre dags att göra mig i ordning, nu är det ju snart dags att åka golf igen! LÄÄÄÄÄNGTAR! =D

kisses&hugs




Rammstein - Du Riecht So Gut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0