there wasn't a bananacake!

tjenispenis så här in på tisdagskvällen!
idag var det första skoldagen för oss treor.. jag sov hos vickan från igår, och vid elva gick vi + några till från klassen på Saigon för att äta lunch, och sen iväg mot skolan, och självklart fick Jennie köra oss =D vi satt ett bra tag och väntade på att klockan skulle bli ett.. vi gick in och satte oss i ett klassrum, där Göran och Christina gick igenom lite saker om skolan och så, eftersom det är helt nytt =)
vi slutade kvart i två och då körde Jennie oss till stan, snäll som hon är =) tackartackar!
Jag, vickan och jessica drog in till vickan en stund för att hämta grejjerna, sen drog vi ner på stan och gjorde lite ärenden.. efter det drog vi hem till vardera hem..Jag käkade, var en stund med Stina eftersom vi hade lite att "göra", eller iaf jag, men hon var stöd =) och jag säger bara, det blev ingen banankaka i micron.. (bara vissa som fattar) haha!
så allt är GRÖNT! =D
Sen var det på tiden att åka på träningen! Bowlade i en timme, sen åkte jag hem.. hamnade här, och ska nu hoppa in i duschen, välja kläder tills imorron, och sen kojsa hade jag tänkt =P så ja mina vänner! vi hörs och ses!

Om ni vill, vågar och kan, godnatt allihopa!

PUSS

signed by josephine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0