ohne dich

Hejsan!

Idag är det söndag och det är två dagar kvar tills skolan börjar.. jag längtar faktiskt lite eftersom jag får träffa alla mina underbara klasskompisar igen =)
Planerna för idag är städning på rummet, lite rensning i garderoben, och senare ikväll ska jag ut och käka med Sandra innan vi går på bion. Vi ska nog gå och äta på Saigon, och filmen vi ska se heter Love Guru, mest bara för att Justin Timberlake är med där ;) vi får nog en trevlig kväll, eftersom jag alltid har trevligt med Sandra!

Igår kväll vid sju så drog jag till Stina, sen vid åtta drog vi och Rasmus ner på fläsian.
Det skulle tydligen vara nån dunderfest där men det sög balle! Det var bara massa småfjortisar och idioter som var där, så vi drog efter en stund..

Nu är det inte långt kvar tills lilla kusin Hannes kommer till världen, mindre än en månad! Gud vad jag längtar!

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen tror jag..
Hörs ikväll eller imorn!

PUSS

signed by josephine            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0