I wish for better

Halloj!
Ja nu har man dragit sig upp ur sängen, ännu en gång.. har vaknat flera gånger i natt, säkert en 5 gånger för att gå och kissa.. och jag har sån tur att jag har svårt att somna om när jag väl har vaknat också!
Nä så nu är jag måttligt less.
Som ni ser så har min blogg förändrats lite, ny header, nya färger och en iPod i spalten till höger. I iPoden finns 10 låtar som jag diggar utavhelvete nu =D lyssnar på dom hela tiden, så hoppas ni också tycker att dom är bra!
Igår var jag med Sandra lite iaf, kom väl hem runt halv tolv igårkväll..
Ska till birsta med Sandra imorgon efter skolan, ska kolla efter nå höststövlar och nån jacka kanske =)
Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skickade ett sms till Stina och frågade om hon ville hitta på nåt lite senare, annars får man väl fråga nån annan.. orkar inte vara själv och inte göra nånting, känns så meningslöst, när det är på helgen jag ska passa på att vara med kompisar.. kommer bli så jävla mycket i skolan nu så jag kommer inte ha tid till massa rännande med vänner!

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan glo på teve lite tror jag =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0