hold on that feeling

Men Tjollahopp på er!

Mjo visst vare längesen jag skrev, och då skrev jag också att jag skulle öppna bloggen den 25/8, men jag har ändrat mig, från och med nu står min blogg
ÖPPEN!

Tänkte starta bloggandet med ett saftigt inlägg om min käraste(?) vän Victoria Ericsson.
Hon är rätt cool faktiskt, fast hon är blond, alltså inte vidare smart, vilket ett x antal ggr har bevisats.
Förutom ganska knäpp så är hon otroligt lat, orkar inte ens gå 300 meter till skolan, utan ber sin morfar om skjuss!? Haha, då är man extrem.. eller va säger ni ?
En sak som man relaterar till hennes hårfärg är det hockeylag hon håller på, Luleå, va fan är det för skämt?
Men som jag har sagt förut så är hon snäll och "omtänksam", hon låter ju dom flesta killar ta henne i alla hål som finns, inte bara i sängen, det kan vara på balkongen, köksbänken och matsalsbord! Så hon är ju rätt snäll med pojkarna alltså.
Jag kommer aldrig bli som Victoria, aldrig någonsin, för jag är redan mycket bättre och jag tänkte inte sjunka 5 levels för att komma på hennes stadie. Så tyvärr, du får leta någon annan som är lika osmart!


Men du vet Vicktoria, att även om du är blond, hejjar på Luleå och är väldigt "omtänksam" så ÄLSKAR jag dig för den du är. Jag behöver ingen perfekt vän, jag behöver dig!
   

CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0