Here I belong!

Hejsan!
Nu är första skolveckan avklarad, och det har varit rätt soft! Det sämsta med våran skola är väl att vi måste äta på Västermalm, där det inte finns tillräckligt med platser.. så Nej Tack! I'll be fine!
Idag efter skolan gick jag till dagis och hälsade på en stund, åså skulle jag få skjutss av Johanna hem så då passar man ju på =) Gud va stor och fin magen har blivit på henne nu! Bara tre veckor kvar, shit vad jag längtar!
När hon ändå va hemma hos oss så drack vi lite kaffe och snicksnackade lite, sen kom vickan och färgade håret på mig, så nu är det lite ljusare, typ ljusbrun/röd. =) blev faktiskt riktigt nöjd! nu är det bara utväxten som ska fixas..
Imorron blev det ändrade planer men jag ska iallfall vara med Sandra, får se vad vi hittar på för skojj, kanske vi åker ut till Birsta eller om vi hyr nån film kanske =P


Måste bara säga att: Johan, du är den bästa, och du är min älskling!

Nu ska jag borsta nötterna och därefter kojsa!
NattiNatti!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0