hard work work!

tjenispenis!

första dagen på jobbet avklarat.. känns lite konstigt att barnen som vi jobbar med är så stora jämfört med barnen jag är van vid.. detta är barn mellan 6-9 år, och jag är van vid ungar under 6 år.. =)
men visst är det kul, bortsett från att man har lite olika uppfattningar och olika åsikter om vissa saker, men det är sånt som alltid finns på arbetsplatser.
iallafall, igår när vi va på kalas så blev Nora överlycklig när jag kom, hon hoppade upp i famnen på mig och satt som fastklistrad. jag sa ju det, jag är hennes present.

jaja, nu ska jag ner och basta, sen lägga mig och sova.. börjar kl 8 imorron uppe på hemmanets fritids.. så måste va pigg =D..

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0