Am I all alone?

tja!

äntligen sista på jobbet! gudars vad skönt! har verkligen lidit nu i fyra dagar.. kvart  i sex har jag klivit upp dessa dagar!
inatt sov jag hos stina eftersom jag inte orkade sova hemma..
stängde idag halvsex och kom hem till stina runt kvart över sex och hem hit till mig vid halv sju.. åt lite mat och sen raka vägen ner till badkaret, där låg jag tills för en stund sen bara.. så nu är jag helt slut.. skulle kunna sova nu närsomhelst!
imorgon ska jag kanske åka och bowla lite med stina och rasmus i birsta, så jag får testa kloten lite eftersom träningen börjar på tisdag ;)
på söndag lutar det mot en biokväll med sandra =) !

men just nu, ska jag köra in moppen, göra mig i ordning och lägga mig framför teven.. kommer antagligen somna, men det ska bara bli skönt!!

PUSS

signed by josephine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0